loading...
سایت تفریحی ایران ویج
علیرضا نقی لو بازدید : 1491 چهارشنبه 24 اسفند 1390 نظرات (0)

(شعر: حسین قربانپور و علی پارسا، آهنگ: حسین قربانپور، تنظیم: شهاب اکبری، میکس: محمد ناهیدی)

دانلود + متن آهنگ + آهنگ پیشواز

ali lohrasbi آهنگ جدید علی لهراسبی حرف های ناگفته

free آهنگ جدید علی لهراسبی حرف های ناگفته

128 patugh ir آهنگ جدید علی لهراسبی حرف های ناگفته

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

free آهنگ جدید علی لهراسبی حرف های ناگفته

کد پیشواز ایرانسل آهنگ حرفای ناگفته علی لهراسبی

حرفای ناگفته
٣٣١٣٧٣٣

free آهنگ جدید علی لهراسبی حرف های ناگفته

متن آهنگ حرفای ناگفته

وقتی به تو فکر می کنم گریه امونم نمیده، فرصت اینکه یه نفس آروم بمونم نمیده
کاشکی بودی و اینجا می دیدی، که دلم طاقت دوری نداره
کاشکی بودی و اینجا می دیدی، چشمای من بی سرو سامون می باره
حرفای ناگفته زیاده ولی چه فایده گل من، داد و امون از این جدایی
نموندی تو ببینی چی آوردی به روزم، بیا ببین تو حسرت نگات دارم می سوزم
باید تو رو ببینم ولی آخه چه جوری، آخه چرا تو از چشای من این همه دوری
بدون وقتی نباشی روزام تاریک و سرده، نگام مثل یه سایه به دنبالت می گرده
تموم زندگی رو توچشمای تو دیدم، بذار تا جون بگیرم نفس از تو بگیرم
حرفای ناگفته زیاده ولی چه فایده گل من، داد و امون از این جدایی
نموندی تو ببینی چی آوردی به روزم، بیا ببین تو حسرت نگات دارم می سوزم
باید تو رو ببینم ولی آخه چه جوری، آخه چرا تو از چشای من این همه دوری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 78
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 283
  • باردید دیروز : 63
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 996
  • بازدید ماه : 420
  • بازدید سال : 7,878
  • بازدید کلی : 139,631